22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat Soruları ve Anıları



22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat Soruları ve Anıları

22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat Anıları ve Soruları- Güncelleniyor

22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat soruları ve anılarını sizler için topladık ve günlük olarak güncelliyoruz.
22. Dönem POMEM Giriş Sınavı kapsamında şahsen başvuruları kabul edilip, ön sağlık kontrolü ve fiziki yeterlilik sınavı aşamasında başarılı olarak  Mülakat Sınavı aşamasına girmeye hak kazanan adayların Mülakat işlemleri devam ediyor. İlk olarak bayanların mülakat işlemleri devam ederken bayan adaylardan sonra erkek adaylar mülakatlara alınmaya başlanacaktır.
22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat Anıları ve Soruları 
POLİS AKADEMİSİ

Bugün saat sekizde Ankara Gölbaşı 1. komisyonda girdim girişteki polisler gayet güzel yardımcı oldular sıra bana geldiğinde içeri girip baş selamı verdikten sonra kendimi tanıttım bursada okurken kyk da kaldığımı söyledim sana hemen devlet yurdumu çıktı dedi evet dedim peki bir kart çek dediler çektım dizi ihracatının Türkiye açısından önemi nedir tarzında bir soruydu cevapladım karşılıklı teşekkür ettikten sonra çıktım merak ettiklerinizi sorabilirainiz.

AKSARAY POMEM

Arkadaşlar ben iki gün önce Aksaray da girdim. 9. Sıradaydım bir kaç kişi hariç her gireni on dakika tuttular. Ben girdiğimde de on dakikadan fazla sürdü. Olay mülakattan ziyade tartışma havasında geçti. Soruyu okudum yanlış anlamışım, müdür soruyu tekrar oku istersen dedi. Ben okudum ve doğru anlamışım efendim dedim. Halbuki yine tam anlamamışım. Onlar biraz destek verdiler cevap için. Bi de çok soru sordular. Siz nasıl değerlendiriyorsunuz?

HATAY POMEM

Sabah 8 Hatay Pomem'den yeni çıktım ,sabah grubunda 77 kişi vardı.
Kart sorum "Milli irade nedir ? Açıklayınız,güzel bir dille açıkladım.4 yıl boyunca üniversiteden nerden kaldın diyince devlet yurdunda diye cevapladım,şuan hangi işte çalişiyorsun ne kadar ücret alıyorsun diye sordu komisyon başkanı ,çalıştığım işi söyledim asgari ücretle çalıştığımı söyledim.
Peki neden polis olmak istiyorsun diye sorunca da Devletime hizmet etmek istiyorum ,anne ve babamın rızasını ve duasını alarak geldiğimi söyledim ,tamam çıkabilirsin dedi baş selamı verip çıktım. Şansım nedir elenir miyim acaba yine bu 3. Ve son girişim

HATAY POMEM

Arkadaşlar Merhaba, Hatay Pomem'de mülakata girdim. Komisyon odasına girmeden önce polis memuru neler yapmamız gerektiğini anlattı. Geri geri gitmememizi üzerine basarak söyledi. Adımı soyadımı ve memleketimi söyledikten sonra kart çek dendi. Sorum enflasyon nedir ?
Di o anın heyecanı ile bildiğim soruda kilitlendin ve iki sn sonra bu kinu hakkimda herhangi bir bilgi aktaramayacagimi komisyona aktardım. Peki dendi nerede çalışıyorsun, ne kadar maaş alıyorsun, ne bitirdin, puanların kaç ve neden polis olmak istiyorsun soruları soruldu. Cevapladım. Hayırlısı olsun çıkabilirsin dendi teşekkür ederim efendim dedim ve odadan ayrılırken biz teşekkür ederiz dediler . . Hakkımızda hayırlısı. .

ELAZIĞ POMEM 22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat

arkdaşlar hepinize hayırlı akşamlar ben ilk gün elazığ zülfü ağar pomemde girdim bana sorulan soru kahraman şehidimiz ömer halisdemir ile ilgili idi hepinizin bildiği gibi mülakatların sonuna yaklaşmaktayız benim gibi elazığda giren bayan ve erkek arkdaşlarımdan ricam bu gönderi altında sınav sorualırnı ve verdiği cevapalrı yazmaları. en azından bizden sonra girecek olan arkdaşalrımız için rahatlık sağlar belki bildiği soru ile denk gelemez. çünkü pomemelerde soru havuzları var ve sürekle devirli olarak aynı sorular soruluyor diye duydum. hepinize başarılar..

KAYSERİ POMEM

Kayseri Pomemde girdim terör örgütlerinin sosyal medyayı etki kullanmalarında ki sonuçlar diye bir soru geldi aklımda kaldığı kadarıyla şöyle cevapladım sosyal medya da asılsız haberler ile terör örgütüne destek veren arkadaşlar olabilir gibi bir söz kullandım psikolog arkadaş mı bilinç altı mı filan dedi hayır kesinlikle sadece sıfat olarak demek istedim dedim oradada psikolog seneye hazırlandığında daha dikkatli ol dedi komisyon başkanıda seneyi napacak dedi adam bu senr kazanacağım diyor dedi sporumuu sordu çıkabilirsin dedi

ADANA POMEM

Adana kemal serhadlı pomemde girdim bugün gayet sakindim, komisyondaki herkesle tek tek göz teması kurdum ama devlet insan haklarını nasıl güvence altında tutar açıklayınız sorusuna bilmiyorum efendim dedim saçmalamamak için. Komisyon başkanıda soruyla ilgili sorular sordu 2 kere 2 sinede cevap verdim peki tamam biliyorsun ama ifade edemiyorsun dedi bende evet efendim haklısınız dedim.
tamam çıkabilirsin dedi kapıda baş selamı verdim çıktım. 2. girişim hiç umudum yok açıkçası ifade edemiyorsun kelimesi elendiğimin işareti sanırım. Komisyona gelecek olursak sadece komisyon başkanı konuşup soru soruyor diğer komisyon üyeleri sizi izliyor. Kapıdaki görevlilerde çok iyi tek tek ilgileniyor konuşup heyecanınızı azaltmaya çalışıyor. Erken giderseniz içeri alıyorlar öğlen grubu için diyorum. Aklıma gelenler bu kadar İNŞALLAH hak eden herkes kazanır.
SAMSUN PMYO 22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat
Selamun Aleykum arkadaşlar. Bugün Samsun'da öğle sonu girdim. Komisyonun karşısına geçip baş selamı verdim ve önceden denildiği üzere adım soyadım-ilim-mezun olduğum okul ve bölüm- ikametgah adresimi söyledim. Kart çek dediler çektim. 692.soru diyerek soruyu okumaya başladım. Sorum: "toplumsal prestij nedir"di. Yaklaşık 2 saniye derin nefes alıp bekledim ve "bu konu hakkında herhangi bir fikrim yok efendim" dedim.
Yorum yapmak ve kumar oynamak istemedim. Çünkü gerçekten ters köşe olduğum bir kart çektim. Tamam çıkabilirsin dediler ve baş selamı verip çıktım. Bu durum canımı bir hayli sıktı. Olumlu olacağına dair en ufak bir düşüncem kalmadı. Rica etsem Tecrübeli arkadaşlar yorumlayabilir mi ? Teşekkürler..

MALATYA POMEM

23.06.18 de dun ogleden sonra malatya pomemde girdim ordaki polisler cok iyi anlayislilar genellikle herkes 2-3 dakika kalirken 10dk ye yakin kaldim baya sordular ettiler hep kisa surmustu mulakatlarim bunda hayirlisi diyorum kart sorum ise sözel olmayan iletisim hakkinda ne dusunuyorsunuz?

ERZURUM POMEM 22. Dönem POMEM Sözlü Mülakat

Erzurum pomemde girdim.
Sıraya göre içeri aldılar salona geçtik iki polis soruları cevapladı ve yapılması gerekenler ve yapılmaması gerekenler hakkında bilgi verdi.
Sonra sıra ile mülakat komisyonun olduğu yere götürdüler. 20 haziranda 110 kişi varmış toplamda sırası gelen içeri girdi. Baş selamı verip içeri girdim. Hosgeldin dediler, hemen kart çektim kart elimde iken ismimin anlamını sordular kpss spor puanlarını sordular göreblilerden biri cevap verdi kpss ve spor puanlarımı... Nerden geliyorsun, eşin ne iş yapıyor, hangi bölümden mezunusun dediler sohbet havasında devam etti. Sonra kart numaranı söyle be omu dediler..
302 nolu soru E-Devlet hakkında bilgi veriniz bi kaç cümle söylerken araya biri girdi gecen dönem girmişin neden olmadı dedi cvp verdim. Teşekkür ederiz eşine selm söyle dediler ve öylelikle çıktım. 5 dk filan sürdü gayet güler yüzlü idiler.

HATAY POMEM

Arkadaşlar herkesin hakkında hayırlısı olsun öncelikle Hatay’dan çıktım sabah 8 1. Komisyondu ilk 30 kişiyi aldılar önce sonra 15 er 15er götürdüler bizi soyadı harflerine göre sıralama yapıyorlar (A-B-C gibi) komisyon ve görevliler 10 numara özelllkle müdür çok Babacan adam heyecan yapmayın yeter hayırlısı olsun herkes için sorum laikliği açıklayınız dı spor puanı KPSS puanı sordular kaldığım yurtları sordular

KIRŞEHİR  POMEM

21 haziran kırşehir saat 13:00 de girdim. Kapiyi tiklatip cizgi de durdum. Selam verdim. Sorum stresle basa cikabilmenin yollari nelerdjr? Kisisel gelisim kitaplari okunabilir. Bazi teknikler vardir. Ornegin 4 saniyede nefes almak 6 sniyede birakmak gibi bunlar yapilabilir dedim. Cogunlukla ise yariyor mu dedi. Cogunlukla yaramiyor bazen yariyor dedim. Sen nasil stresini gideriyorsun dedi. Muzik dinliyorum spor yapiyorum dedim. Cikabilirsin dedi. Selam verip ciktim.

ERZURUM POMEM

Erzurum Pomem de girdim. İçeri girer girmez komisyon üyesi diğer üyeye spor puan kaç dedi 95 olduğunu söleyince bana bakarak maşalah iyi yapmışsın dediler daha sonra kartı çektirdiler numarayı ve soruyu okumamı istediler. Sorum Abd nin kudüsü başkent etme ile ilgili bir soruydu. Soruyu bilemedim. Tekrar oku istersen dediler tekrar okudum soru hakkında bilgim yok dedim. Alternatif soru olarak Türkiyenin komşu ülkerlerini sayarmısın dedi saydım.
Sonra hangi ünide okudun hangi dershaneye gitdin ailende polis varmı abin ne iş yapıyor gibi sorular yönettiler. Son olarak tekrardan spordan aldığım puana vurgu yaparak çok iyi yapmışsın daha önceden spor yaptın mı dediler hayır dedim. Hazırlık yaptın mı diye sordular evet dedim bi ay içinde hazırlandım maşallah dediler çıkabilirsin.
Sizce spor puanıma bu kadar maşallah diyip iyi yapmışsınlar demeleri olumlu mu?

ADANA POMEM

İsim sırasına göre almadılar 2.sirada girdim. Sorum uluslar arası barışı korumak güvenliği sağlamak diye başlayan 1945te kurulan kuruluş hangisidir diye 1 paragraflik soruydu. O an aklıma NATO demek geldi. Komisyondan biri NATO 1945 temi kuruldu eminmisin dedi. Yanıltmaya çalıştığıni düşünerek net bir şekilde Öyle hatırlıyorum efendim dedim.Komisyon başkanı Ne okudun dedi Elektronik teknolojisi dedim çalıştın mi hiç dedi staj yaptım dedim. Tamam çıkabilirsin dediler.
Kart sorusu + 1 kişisel soru
Adana Pomem

AKSARAY POMEM

Bugun aksaray pomemde girdim mulakata kendimi tanıttım soru cektim uniceff nedir amacini aciklayiniz diye cevapladim sonra universite ile ilgili soular sordular nerede kaldin diye sonra uc teror orgutu say dediler saydim anlamadigim sey universitede nerde kaldim hakindaydi defalarca sordular cok heycan yaptim ayaktaydim dizlerim titriyodu bazen kekeleyerek konustum heycanimi yatistirmak icin ailevi sorular sordular onlari akici bi uslupla cevapladim sonra donduler gene universitede kaldim eve donduler cok sıkıştırdılar ardi sira sorular sordular biri bitmeden birini sordular garip bir mulakat gecirdim sizce benim akibet ne olur arkadaslar ve ayni durumu yasayan varsa ve yazarsa sevinirim herkese basarilar ALLAH yardimciniz olsun.

KIRŞEHİR POMEM

22 haziran Kırşehir önlisans 1. Komisyon. Arkadaşlar sabah girdim öğlene doğru ancak çıktım içeri girdim girer girmez ayakkabıların çok güzelmiş dedi teşekkür ederim efendim dedim sonra kendini bize tanıtır mısın dediler tanıttim sonra kart çek dediler çektim kart sorum Atatürk milliyetçiliği açıklayınız çıktı açıkladım ardından bitcoin nedir dedi Türkiye de yasal mı dediler ardından feto kim dediler hepsini açıkladım toplam 1.5 dk ancak sürdü komisyon iyi gibiydi toplamda 68 kişi vardı 3 kişi gelmedi sorular varsa alabilirim herkesin hakkında hayırlısı olsun

ADANA POMEM 

Adanada girdim Arkadaşlar mülakattan çıktım sira bana geldinde kapiyi çalip içeri girdim baş selami verdim direk herseyi devletten beklememek lazim demi dedi evet efendim dedim kişlerinde üzerine düşen gorevleri var dedim sonra çizgiye gectim kendimi tanittim kart çek dedi çektim ( İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.) Bu soru çikti dusundum biraz bana yardimci olmaya çalisti bole degil mi riza dedi evet efendim dedim sonra efendim bu sozu ben bir cumleyle açiklamak istiyorum dedim çok laf yalansiz çok para haramsiz olmaz dedim sayin mudur bittii yani son noktayi koydun dedi aferim çikabilirsin dedi baş selami verdim çiktim herkese başarilar.

KIRŞEHİR  POMEM

Kırşehirde mülakata girecek arkadaşlar için komisyon ve görevli memurlar çok iyi mülakatın işleyişi hızlı bir şekilde devam ediyor.
Bana sorulan sorular
Yerli ve milli helikopterimizin ismi nedir ?
Yüzde yüz yerli ve milli midir ?
Bir de kravatimdan yola çıkarak tugra nedir
Nerelerde kullanılır diye sordular
Çektiğim soruyu cevaplarken başka sorular sordukları için o sorunun pek bir yükümlülüğü kalmadı 

HATAY POMEM

Hatayda girdim sorumu cektim cevaplarken bana bu kacinci girisin diye sordu 2. Efendim dedim gecen donem neden kazanmadin dedi bilmiyoeum efendim dedim spoardan mi kaldin dedi hayir efendim sporu gectim dedim orda bi memur vardi onunde evraklar vardi bi bakarmisin neden kazanmamis ddi siralamaya giremeis dedi bu kac yasindasin dedi 90 liyim dedin bu son girisin mi ddi evet efendim dedim ins bu kez kazanirsin dedi ins efendim dein ciktim



Bizi Takip Edebileceğiniz Adreslerimiz
Facebook Youtube
 © by Polis Adayları Bilgi Paylaşım
Sizleri Facebook Sayfamıza ve Youtube Kanalımıza Bekliyoruz..

Hiç yorum yok