21. Dönem POMEM Sınav Anıları


pomem mülakat anıları

POMEM adayları arkadaşlarım sizler için POMEM Mülakat anılarını topluyorum burada tüm okullarda gerçekleşen mülakatları bulabilirsiniz. Sitemizde Polislik hakkında her şeyi bulabilirsiniz.

Gün Gün Güncellenecektir....


SAMSUN POMEM DENEYİMİ 

Merhabalar bugün Samsun pmyoda sabah komisyonunda mülakata girdim..genel olarak herşey iyiydi ordaki görevliler çok yardımcı oldu,zaten herseyim hazır gitmiştim..moralimiz de iyiydi..yalniz boydan cok elenenler  oldu 2 kez olculduler ama yine de sonuç degismeyince eleme durumu çok oldu. Samsun pmyo da ön saglikta doktorlar cok inceleyerek eleme yaptılar daha sonra parkura alindik tribünlerde beklerken ısınmamiza izin verdiler kızlar çok kötüydü dokulduler resmen 50 sn ile geçen alkışlandı o derece kötüydü durum. Ben, çok şükür hedefimi yaptım 43 sn ile bugünün en iyi adayı olarak hedefime ulaştım çok şükür..yaklasik 2 bucuk ay emek verdim karşılığını bugün aldığım için çok mutluyum..Allah calisan,emek veren herkesin yardımcısı olsun..

ANKARA POLİS AKADEMİSİ

Gölbaşı yerleşkesi çok güzeldi içerdeki insalardan dolayı sanırım çok sıcak kanlılar herşeyde yardımcı olmaya çalışıyolar 3 saat falan sürdü toplam. Öncelikle bir salonda topladılar sadece kadınlar vardı. Bence 1.komisyon önlisans, 2.komisyon lisansti. 2. komisyon cok doluydu. Ön sağlık kontrolünde soyunma odasına götürdüler herkese ayrı bi dolap verdiler eşyalarını koymak için üstümüzüde burda degistirdik. Sonra tek sıra halinde yavaş yavaş alındık ön sağlikta aşırı elenenler olmadı elenenler ya boydan ya boy kilo endeksinden gitti. Boyumu eczanede olctuklerinde 1.69 çıkmıştı burda 1.65 cıktı doğru mu degil mi bilmiyorum. Coraplarini cikariyolar el tırnaklarına koluna dovmene göbeğine falan baktılar paçaları sıyırdık bacaklarada baktılar. Istiklal marşını okuduk hepimiz tek tek. Sonrasinda renk körlüğü testi yaptilar. Ön sağlıktan ilk çıkan 11 kişidendim direk spora götürdüler tanitdilar gezmemiz için sure verdiler. Kilolara falan baktik. Sadece 3 kisi yaptı ben bi tane duba devirdim 1 sn ceza aldım 46ydı 47 oldu. Bir kız 49 da bir kizda 50 sn de bitirdi. Nefes onemli çok tikaniyo insan nefesi kontrol ettikten sonra herseyi yaparsınız. Allah herkesin yardımcısı olsun

YOZGAT POMEM 

Yozgat Pomem'de 30 Ekim Pazartesi sabah 8'de 1.Komisyonda mülakata katıldım. Saat 10-10 buçuk gibi görevli komiser ismimizi akademiden gelen listeden okumak suretiyle içeri aldı bizleri.Giriş nizamiyede eksik evraklar tamamlatilip gerekli tahsisler yaptırıldı. Oradan görevli eşliğinde okulun başka bir binasına götürüldük hepimiz (100 küsur kişi )Daha sonra orada yemekhane tarzı bi yerde yine evrakları düzenledik ve gerekli sıralamayı yaptık oradan isimlerimiz okunarak bizlere sıra numaramız söylendi ve evraklarımız alınıp pembe kapaklı dosyayla dosyalandi. Öğle sonuna kaldık.Öğle sonu görevli memur pembe dosyaları elinde toplayıp bizi gruplar halinde bir odaya aldı oradaki amirlerle belgelerimizin doğruluğu teyit edildi (diploma,şehit gazi yakınlığı belgesi vs, kpss sonucu)ve bilgilerimiz sisteme bilgisayara aktarıldı daha sonra çıkarılıp bekletildik bir hayli dış bir odada.Bu arada yaklaşık akşamüstü oldu (Bu kısım adaletsizlikti çünkü herkes şehir dışından gelmişti bitkin ,uykusuz,yorgun,aç, stresiydik sabahın ilk grubu olmamıza rağmen taa akşam alındık spor ve sağlığa bu olumsuz etkiledi bizleri)Daha sonra soyunma odasına alındık 16.30'u geçiyordu saat esofmanlarimizi size kadar katlayıp, kolları açtık, coraplari çıkardık isimlerimiz okunarak sağlık kurulu odasına alındık 3 erli.Burada ilk adım elektronik alete çıkartılıp boy-kilo endeksimize bakildi benim 172-66 idi geçtim ordan ancak boydan elenen çöktü çünkü elekronik artık makina. Daha sonra aday kutucugunun üzerinde durup kendimizi tanittik (bölüm, okul,yaş, isim vs)kuruldaki bayan doktor ve baş komiser vardı karşımızda doktorun talimatıyla sağa ,sola arkaya döndüm yürüdüm duruş ve omurgaya bakıyor,duztabanliga bakıyor. Daha sonra kol ve bacaktaki izlere bakıyor.Kolları enseye koydurup kol ve kulaklarda baktı ,dişleri sordu baktı, sonra amir renk körlüğü testleri yaptı hepsini geçtim olur aldım bu kısım çok güzeldi doktor ve amirlerimiz çok iyi şeker gibi insanlardı yardim ci oldular.Sağlıktan geçenler spor salonunun olduğu başka binaya alındık orada çok beklettiler yine fotosel bozulmuş diyerek.Benim parkur deneyimim yoktu ama spor geçmişim vardı.Isındık orada biraz fakat diyebilirim ki saat abartısız 17.30-18 e geliyordu ancak alındık parkura ve o bitkin, uykusuz,aç,stresli vaziyetle çok elenen oldu.Kondisyon da şart tabi.51 sm yalan çok oldu,deneyimine rağmen elenende çok oldu saydığım nedenlerden.Ben de maalesef son istasyonda sakatlanıp elendim çok moralim bozuldu haliyle çünkü sporu gecsem sözlüyü geçeceğime emindim.parkurda 43,44,47,45,48 vardı 51 coktu mutlak çalışıp gidin zemin güzeldi kaymıyor. Ben elendim kalan ve gidecek olan herkese başarılar hakkınızda hayırlısı olsun...
Not: Yaninıza para alin orada kantinden bir seyler alirsiniz gun uzun suruyor.


ANKARA POLİS AKADEMİSİ

Sabah 8 de ankara gölbaşında girdik sözde ama öğlen 3 e 4 e kadar anca hallettik işleri. Ön sağlıkta boydan kilodan bir kaç kişi elendi arkadaşlar benim gördüğüm yani ameliyat nedeniyle bir kaç kişi elendi dişlerden dolayı eleneni gördüm 1 kişi sadece bizim grupta oda ilerdemiymiş neymiş o yüzden tam duyamadım. Evrağını veriyosun 2 metre ileri git ac kollarını ellerini uzat dıyo dön felan diyo dişlerini gösteriyosun sonra istiklal marşının ilk kıtasını okutturuyo pelteklik ya da kekemelik varmı diye herkese okutturdu. Sonra spor spordan da pek elenen olmadı zemin hiç kaymıyo halı gibi yer merak etmeyin 39 saniyeyle bitirdim çok şükür herkese başarılar diliyorum. Ayrıca 31/12/2017 veya 31/01/2018 e kadar tecilli olan bi 20 kişi vardı sanırsam onları ayırdılar elenme gibi söz konusu oldu galiba tam bilmiyorum. Merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz.

MERSİN POMEM

Sınava Mersin'de girdim ilk önce evrak düzenlemeler daha sonra spor salonuna götürdüler gruplar halinde orda on sağlık ve boy ölçümü yapıldıktan sonra spor aşamasına geçtik yanlis hatırlamıyorsam sabah grubu 144 kişiydik on sağlıktan özellikle spordan çok elenenler oldu sabah grubundan 2 kişinin 100 tam puan aldığını gördüm zemin gayet güzeldi kaymıyordu herkese başarılar dilerim

ŞÜKRÜ BALCI

Malesef bu satırları çooook üzülerek yazıyorum. 52 saniye ile elendim. Merak eden arkadaşlar için biraz anlatmak istedim. Şükrü Balcı Pomem'deydim. Sabah 8'de kapıda sıra olduk içeri girene kadar 9 oldu. Saat 11'e dogru evrak teslimi ve ön saglik başladı. Nedenini anlamadım ama 2 saate yakın boş boş bekledik. Ön sağlıkta boy-kilo-yüzde ki benlerden 100 kişiden az 15 kişi elendi. Kesinlikle müsamaha yok. Ben sonlarda olduğum için herkesi gördüm diyebilirim. Geçen dönem sözlüye kalmış bir arkadaşınız olarak şunu söyleyebilirim ki kızlar resmen döküldü 20 kişilik grupta bir kisi 45 bir kişinin de 47 yaptığını gördüm gerisi de 55 üstü. Girecek arkadaşlara başarılar dilerim.

ANKARA POLİS AKADEMİSİ

Arkadaşlar merhaba , bugün Ankara Gölbaşı saat 8 . 1. Komisyon : sabah saat 8 de içeriye aldılar ilk gün oldugu icin sistem de çok sıkıntı vardı 11 e doğru evrak işi bitti imzalar atıldı on sağlığa geçildi. Komisyon üyeleri çok iyilerdi boy kilo ölçümü yapıldı izlere bakıldı daha sonra parkurdaki komisyon üyeleri yemeğe çıktığı için beklemek durumunda kaldık saat 14.00de parkur aldılar . Sahaya iki parkur kurmuşlar aynı anda iki kişi çıkıyor saha zemini kaymiyor çıplak ayakla yapmanıza müsaade ediyorlar öncesinde parkuru gösterip denemenize zaman veriyorlar ben çok fazla parkur calisamamistim 54 saniye ile elendi.

ESKİŞEHİR POMEM

Eskisehir ✋ evet sistem cok gec acildi yaklasik 2 bucuk 3 saat bekledik. Sonra alimlar basladi. Eskisehir gorevlileri guzel ilgileniyorlar. Doktor biraz fazla inceliyor. 17 kisi saglik kontrolune girdik 9 kisi parkura gidebildik. Zemin parke. Biraz kayganlik var. Herkese basarilar.

SİVAS POMEM

Merhaba arkadaşlar şimdi Sivas pomemden çıktım boyumu 1.82 biliyordum 180 çıktı sağlıkta aşırı incelemiyorlar renk körlüğü testinden sonra uzaktan kolların iç kısmına bakıyor dr kendi etrafında dön diyor bu kadar. stres yapacak hiçbirşey yok. Sonra spor salonuna geçtik salon biraz soğuk ayakkabıyla yaptım pek fazla kaymadım salon zemini idare eder. Lastiklere takılıp düştüm kalktım lastiklerin içinden geçip devam ettim 43 le bitirdim cezasız bitirmek çok önemli özellikle spor geçmişi olmayan arkadaşlar için. Allah herkese “çalıştığının” karşılığını versin başarılar herkese


RİZE POMEM

Arkadaşlar ön sağlıkta boydan falan hiç.acımıyolr eliyolar gerçkten iyi olan kızlar daha parkura çıkamadan boydan elendi. Spora gelince parkuru anlatan çok iyi bir hoca var heyecanınızı yatıştırıyo gayet zeminde kaymıyordu güzeldi ama ilerleme çok yavaş ilerliyo sabah 8 grubu akşm 4 lerde çıktı hala da devam eden vardı. Girecek olanlara başarılar.

AFYON POMEM

14 de içeri girdik kapı girişinde dekontlari verdik dosyaları alıp içeri sınıfa girdik. Herşey memurun biri içeri gelip askerlik tecil tarihi 31.12.2017 olanlar giremez diyene kadar iyiydi. Yaklaşık 12 15 kişi çıkıp askerlik şubesine gittik. Şubede anamız ağladı AÖF den öğrenci durum belgesi aldık koşa koşa yaptık hepsini spordan önce zaten biz sporu yaptık güç derman kalmadı. Tecili ileri tarihe alıp okula geri döndük evrakları tamamlayıp ön sağlık kontrolü için oda önünde sıraya girdik. Boy kilo endeksi tutmayana af yok eliyorlar bizim geç giren grupta 3 kişi elendi boy kilodan akabinde spor salonuna gittik herkesi salona indirip parkuru memur tanıttı aklımızda ki tüm soru işaretleri orada son buldu. Bu kadar koşturma ve zorluğun ardından ise Rabbime şükürler olsun ki iyi bir sonuçla döndük.
Tavsiye 1 mutlaka ama mutlaka askerliginizi minimum 01.02.2018 e tecil ettirin. Yoksa kabul olmuyor biz uğraştık siz ugrasmayin
Tavsiye 2 çıplak ayak en garantisi ayakkabim kaymiyor diye hataya düşmeyin. Sorulara vakit buldukça cevap veririm.

AFYON POMEM

Afyonda öğlen 1 de girdim 17.30 da ciktim boyda 164.5 boyum vardı 163.3 çıktı sağlıkta ellere ağza bakıldı vücuda bakıldı kendimizi tanıttık spora aldılar 48 sn tamamladım. Genelde kızlar 50 51 saniyede yığıldı elenen de çok oldu

GAZİANTEP POMEM

Sporda elenen çok oluyor en az 30 kişiyi izleme fırsatım oldu. Sadece 1 kişi 43 yaptı çoğunluk elendi. Geri kalanı ise 60 75 arasında puanlar alarak tamamladı. Zemin çıplak ayağı acıtıyor ama en azından kaymiyorsunuz ki ben öyle yaptım.

AYDIN POMEM

zemin kayıyor saglıktançok sıkıntı cıkarıyorlar her yeri sorun ediliyor kurul iyi anlayıslı boy kilodan taviz verilmiyor emanet yeri var dışarda sağlıkta ve sporda elenen cok fazla tahminen yüzde 25 lik dilim kalır mülakata sınav cok gec bittiği için ve sabahtan beri insanlar birşey yemeyip stresli sogukta beklediği için kimse daha telefonuna bakamamıştır.anlayacagınız herkes döküldü..

MERSİN POMEM

Sınava Mersin'de girdim ilk önce evrak düzenlemeler daha sonra spor salonuna götürdüler gruplar halinde orda on sağlık ve boy ölçümü yapıldıktan sonra spor aşamasına geçtik yanlis hatırlamıyorsam sabah grubu 144 kişiydik on sağlıktan özellikle spordan çok elenenler oldu sabah grubundan 2 kişinin 100 tam puan aldığını gördüm zemin gayet güzeldi kaymıyordu herkese başarılar dilerim

KAYSERİ POMEM

Arkadaşlar sabah 8 de girdim salon çok kaygan ilk defa cıplak ayak yaptım 46 yaptım elenen çok kişi oluyor gözlemlerim bu şekilde hepinize başarılar dilerim

SAMSUN POMEM

Arkadaşlar samsunda öğleden sonra mülakata girdim her konuda yardımcı oluyorlar boyda elenenler cok oldu kollara bacaklara cok dikkatli baktılar iz var mı diye. Spor salonunun zemini hafif kaygan samsunda mülakata gircekler ayakkabı secimine dikkat etsin.


ELAZIĞ POMEM

Ben elazig da girdim saat 13.00 da ön sağlıkta boydan ve kilodan elenen çok oldu spor mulakatin da millet döküldü. Benim grubum liste de 133 kişiydi ama 87 kişi sadece gelmişti  ☺ bu arada geçtim bende darısı tüm isteyenlere🙏 hiç heyecan yapmayın komisyon çok iyidi boyda sorun çıksa bile 3 kere olctuler

SİVAS POMEM

Sivas pomemden cıktım. Komisyon felan iyi jilet ve dovmeyi eliyorlar direk boy kiloda tolerans veriyorlar askerligi 2018 in subat ayının sonuna kadar olcak erken olanlari geri yolluyorlar askerlik subesine haberiniz olsun cogu kisi gitti.

İZMİR POMEM

İzmir rüştü ünsal pmyo da girdim öğlen 1 de,boyda elenen çok oldu saglikta da çok ayrıntılı bir inceleme oldu ama eleme görmedim ben ,parkura 14 kisi ciktik sadece iki kişi gectik 1 kisi 46 ben 47 yaptim,duydugum kadariyla sporda elenen çok olmuş,zemin kayıyor.ciplak ayak yapti herkes.hakkımızda hayirlisi,herkese basarilar.

ELAZIĞ POMEM

Elazığ pomemde girdim. Boydan bariz kısa olanlar elendi sadece ama parkurda döküldü millet resmen. Salon zemini kaygandı oda yeni yapılmış ondan olabilir dendi. Normalde denemelerinize 2 3 sny daha ekleyin ben 43 yapıyodum 46 yaptım oda kaya kaya. Allah emeğimizi boşa götürmesin.zemin kayganlığını en aza indirmek için çıplak ayakla çıkan oldu ama saç spreyide sıkabilirsiniz spor ayakkabılarınızın altına. Nacizane fikrim bu tabi

SİVAS POMEM

Iyi gunler. Ben bugun sabah 08.00 da Sivas Pomemde girdim. 11.30 gibi de ciktim. Cok fazla bekletilme olmadi evrak tesliminde. Tum polisler kesinlikle cok iyi ve guler yuzlu. Bize her konuda yardimci olup neleri yapip neleri yapmayacagimiz konusunda tavsiyelerde bulundular. Cok guzel bir ortam vardi. On saglikta fazla elenen olmadi. Ancak sporda resmen herkes dokuldu. Zemin kaygandi. Benim tavsiyem yalin ayakla girmeniz o sekilde kaymiyor. Ayagim tahtaya deger, lastige carpar diye korkmayin hicbir sey olmuyor. Rahat olun ve hayirlisini isteyin. Olmazsa da kendinizi uzup yipratmaya degmez hicbir sey. Basarilar dilerim tum adaylara 🙋🙋


KAYSERİ POMEM

Arkadaslar ben kayseride girdim boyum 1.62.8odi orada 1.60.8 cikti kesinlikle hakkimi helal etmiyorum aylarsir yemedim icmesim calistim gelde dua et iste boyle hak yiyenlere o kadar cok agladim ki kayseriden marasa gelene kadar cok agladim hatta olmek dahk istedim cunku cok calismistim kesinlikle hakkim helak degil.

MALATYA  POMEM

Bugün girdim. Çıplak ayakla yapanlara sorun olmadı. lisans olarak girdim genel olarak elenme çok fazlaydi benim girdiğim grupta yaksalik 30 40 kişiden bir iki kişi 43 45 yaptı gerisi 48 49 50 yaptı zemin aşırı kaygandi. Ayakkabı etkili. Cogu kişi çıplak ayak yaptı açıkçası bnde pişman oldum ayakkabıyla yaptığım icin.

ARNAVUTKÖY POMEM 

Arnavutkoyde sinava girdim. Herseyden gectim sporda elendim. Normalde bir aydir parkur calisiyorum hep 49 50 51 yapiodum. Biz basvurunun cok oldugunu biliyoruz. Elemek icin yeni bi taktik uygulamislar. Zemine toz dökmüşler. Hem ayakkabi kayar hemde yalin ayak kayar parkeye toz döküldüğünde. Ve genze giderse acır nefes almak zorlasir. O yuzden cogunlukla puanlar 49 ve 51 arasi. Herhalukarda koşmayi engelliyor. Bizim arkadaslar parkurda 43 yapan 49 yapti. 45 yapanlar 51 ve 45 uzeri yapanlar elenmis oldu. Ve benim toza karsi alerjim oldugu icin dunden beri genzim aciyor yakti bogazimi. Girecek olanlar agizlarina bişi sarsinlar bence bu benim onerim. Hatta arnavutkoyde spor egitmeni bilerek bizi parkur yapilan sahaya cikarmadi. Normalde grupca icinde gezdiriyorlar ve zemine baktiriyorlardi. Sakin cikmayin disaridan izleyin dinleyin beni dedi. Bildigin o kadar insani psikolojik bunalima soktular. Yoksa bir ay calisio 7 kilo verip polis olmak icin can atan ben 54 saniye ile elendim. Bimere ve cimere şikayet ettim. Bu toz durumu sadece istanbulda mi yoksa baska sehirlerde de varmi bilmem. Parkuru calisan herkes bunu farkeder zaten. Ama yorumları okudugum halde hic kimsede boyle bi aciklama cikmadi. Cok sasrdim. Ama hakkimi helal etmiyorum.


KAYSERİ POMEM

Kayseri POMEM de girdim, evrak işlemleri uzun sürdü daha sonra ön sağlık kontrolüne geçtik gruplar halinde. boyu kısa gelenleri birkaç kez daha ölçtüler yardımcı olmaya çalıştılar ama elenenler oldu bu aşamada. sağlıkta üzerimizi çıkarıp o şekilde bakıldı çok dikkat ettiler, oradan da seri şekilde parkura geçtik ısınmak için pek fırsatım olmadı. ayrıca Kayseri de girecek olanlar varsa zemin kayıyor bilginiz olsun. parkurda da önümdeki 3 arkadaş elendi ben ise 47 yapabildim, aslında çalışırken 44-43 saniyelerde yapabilmiştim ama sınavda böyle oldu. hak edenler kazansın inşallah. bol şans

MERSİN POMEM

Mersin pomemde girdim evrak işi çok yavaş ama çok yardım severler ön sağlık çok yavaş çok bir fark olmadığı sürece herkes geçti sağlıktan kilosu 2 kilo fazla vardı geçtiler boyu kısa olanı 3 4 defa ölçüler sonda spora geçtik 50 kişi bekliyorduk benim gördüğüm 2 kişi 42 2 kişide 43 yaptı 44 hiç görmedim ben 47 yaptım ama elenen çok oldu geçende 50 le geçti komisyon çok iyidir.

ELAZIĞ POMEM 

Bu gün sabah saatlerinde Elazığ Pomem ın yolunu tuttum ve ilk girişte memur arkadaşlarla hoş beş güzel beş dk sohbet ettik. Daha sonra mülakat yerine gittik ve ilk iş dosya doldurma işlemi oldu bu konuda eksik belgesi olanlara Yardımcı olmak için ellerinden geleni yaptılar ,  evrak işlemi bittik ten sonra ikinci aşama sağlık kontrolü burda da güzel bir şekilde kontrollü bir şekilde  komisyonda olan memurlar yardımcı oldular ve son aşama parkur , Bu aşamadan önce Parkuru tanittirip nasıl yapılacağını ve nasıl gidilecegi hakkında Yardımcı olduktan sonra herkes sırayla Parkura geçtiler.  Gerçekten Canı gönülden teşekkür ediyorum Elazığ da Görev yapan tüm memurlara. Cana yakın guleryuzlu bir şekilde rahatlamamiza ve heyecanımizi yenmemizi sağladılar. Her konuda 1 numara . Sabah 9 da girdim öğle 12 de çıktım yani demem o ki çok seri bir şekilde ve sistemli bir şekilde Görevlerini Hakkı ile yapıyorlardı... son olarak 44 sn ile parkuru geçtim . Darısı parkur sınavına girecek olan arkadaşlara Selametle.



POMEM BAŞVURU EVRAKLARIN DOLDURULMASI: TIKLAYIN

Bizi Takip Edebileceğiniz Adreslerimiz
Facebook Youtube
 © by Polis Adayları Bilgi Paylaşım
Sizleri Facebook Sayfamıza ve Youtube Kanalımıza Bekliyoruz..

1 yorum: