Bayan POMEM ve PMYO hangileridir?


Bayan POMEM ve PMYO hangileri?

Bayan arkadaşlardan gelen soruları üzerine bu paylaşımı yapma gereği duydum. PMYO da alımların düşmesi bazı okulların kapatılmasına  sebep oluyor bu okullara POMEM' e dönüştürülerek POMEM alımlarının artmasına sebep oldu. Bayanların eğitim gördüğü okullar PMYO' da azalırken POMEM'de artmaya başladı.


Şuanda 2016 yılı itibari ile bayan polis meslek yüksek okuluna alınan öğrenci sayısı 250 olduğu için bayan eğitim veren polis meslek yüksek okulları da 2 ye düşürüldü. Karma eğitim olarak tabir edilen okullar ise; Samsun 19 Mayıs Polis Meslek Yüksek Okulu ve Adile Sadullah Mermerci Polis Meslek Yüksek Okulu‘dur. 

Karman Polis Meslek Eğitim Merkezleri Neler?

Daha önceleri Arnavutköy sadece POMEM eğitimi veriyordu. Daha sonra Arnavutköy'de bayan alımı bir yıl durduruldu. Elmadağ POMEM sadece bayan okulu oldu ancak bu okulda Polis Akademisine devredilerek bayan okullar değişti. Şu an POMEM'lerde bayan öğrencilerin eğitim gördüğü okullar ise ; Arnavutköy POMEM, Yozgat POMEM ve Akrsay POMEM olarak 3 okul bulunuyor.

Siyasi Parti Üyeliğimi Nasıl İptal Ettirebilirim? Tıklayın
PMYO Dersleri ve Sınavları Okumak İçin Tıklayın
PMYO İntibak Eğitimi Nasıl Oluyor? Okumak İçin Tıklayın
POMEM Eğitim Süresi Ne Kadar Okumak İçin Tıklayınız
POMEM Eğitim Sonu Sınavı Nedir? Okumak için Tıklayınız
POMEM'de 1 Gün Nasıl Geçiyor? Okumak İçin Tıklayınız
POMEM öğrencilerinin aldığı dersler ve sınavlar neler? Okumak İçin Tıklayınız

Bizi Takip Edebileceğiniz Adreslerimiz
Facebook Youtube
 © by Polis Adayları Bilgi Paylaşım
Sizleri Facebook Sayfamıza ve Youtube Kanalımıza Bekliyoruz..

Hiç yorum yok