2017 PAEM Taban Puan Kaç Oldu? (Mülakat Taban Puanları)



paem taban puan
PAEM: Emniyet Teşkilatının ihtiyacı olan polis amirlerini yetiştirmek üzere lisansüstü düzeyde eğitim veren parasız yatılı, üniformalı, beslenme, barınma ve sağlık giderlerinin devletçe karşılandığı mesleki eğitim-öğretim ve uygulama yapan eğitim kurumlarıdır.

2017 PAEM (Polis Amirleri Eğitim Merkezi) 3. dönem komiser yardımcısı başvuruları 2 Ağustos 2017 tarihinde son buldu.  Buna göre Polis Amirleri Eğitim Merkezinde eğitilmek üzere toplam 2 bin 200 komiser yardımcısı adayı alınacağı belirtildi. Başvuran adayların on katı kadar mülakata çağrıldı.

11 Ağustos  tarihinde adayların ön sağlık, fiziki yeterlilik parkuru ve sözlü mülakatlara hangi tarihlerde gireceği Polis Akademisi tarafından duyuruldu.

2017 PAEM KPSS Baraj Puanı: Başvuranlardan erkekler için 20 bin, kadınlar için 2 bin kişi sınavlara çağırıldı. KPSS P3 puan türünde oluşan minimum puanlar;

Kadın Adaylar:  74,81474
Erkek Adaylar: 70.00

Bizi Takip Edebileceğiniz Adreslerimiz
Facebook Youtube
 © by Polis Adayları Bilgi Paylaşım
Sizleri Facebook Sayfamıza ve Youtube Kanalımıza Bekliyoruz..

Hiç yorum yok