BURSA POMEM MÜLAKAT DENEYİMİ

pomem,mülakat,deneyim,

BURSA POMEM MÜLAKAT DENEYİMİ 

Merhaba arkadaşlar;
Arkadaşlar ilk olarak evrakları sıraya koydum ve düzenledim. İlk girenler tecrübesiz olduğundan her şeyi soruyorlardı benim 2. girişim olduğundan evraklarımı hemen hazırladım. Evrakları hazırladıktan sonra bizleri gruplar halinde ön sağlığa aldılar. Vücut kitle endeksinde kesinlikle acıma yok arkadaşlar burda boy biraz kısa çıkıyor gibi geldi. Dişlere ellereimize renk körlügüne baktılar. Çök kalk yaptırdılar. Daha sonra spor için hazırlıklarımızı yaptık. Ben 49 saniyede tamamladım. En sonda sanki bayılacam sandım. Gayret ederek bunuda geçtim. Sporda elenen baya oldu. Daha sonra hazırlandım ve mülakat için içeri girdim baş selamı verdim kendimi tanıttım. Üniversitede nerede kaldığımı sordular bende 4 yıl boyunca KYK kaldım dedim tamam dediler. Bu sırada sorumu söylemeyi  unuttum. Geniş aile ve çekirdek aile nedir?

Siyasi Parti Üyeliğimi Nasıl İptal Ettirebilirim? Tıklayın
POMEM Eğitim Süresi Ne Kadar Okumak İçin Tıklayınız
POMEM Eğitim Sonu Sınavı Nedir? Okumak için Tıklayınız
POMEM'de 1 Gün Nasıl Geçiyor? Okumak İçin Tıklayınız
POMEM öğrencilerinin aldığı dersler ve sınavlar neler? Okumak İçin Tıklayınız
En Çok Karşılaşılan Sağlık Nedeniyle İlişik Kesilme Tanıları Neler? Okumak İçin Tıklayınız
Psikiyatri Bölümünde Neye Bakılıyor ? (Polis Adayları) Okumak İçin Tıklayınız
Polislikte Saç Dökülmesi ve Kellik Derecesi Nedir? Okumak İçin Tıklayınız
Polislik Renk Körlüğü Testi Okumak İçin Tıklayın
POMEM ve PAEM öğrenci adaylarının göz dereceleri ne kadar olması gerekmektedir? Okumak İçin Tıklayın
Önlisans Mezununa POMEM Kapısı Açıldı! Önlisans POMEM Başvurular Başlıyor. Okumak İçin Tıklayın
Gebelik Hali Polisliğe  Engel Mi ? Okumak İçin Tıklayın
Çıkmış Mülakat Soruna Çalışmanın Faydaları Neler? Okumak İçin Tıklayın
2017 Yılında çıkan mülakat sorularını Youtube Kanalımıza yükledim : Tıklayınız
Mülakat Soruları 1: Tıklayınız
Mülakat Soruları 2: Tıklayınız
Mülakat Soruları 3: Tıklayınız
Mülakat Soruları 4: Tıklayınız

Hiç yorum yok