ANKARA POMEM MÜLAKAT DENEYİMİ

ANKARA POMEM MÜLAKAT DENEYİMİ

ankara,pomem,mülakat

Merhaba arkadaşlar;

Arkadaşlar sabah girdim. İlk olarak evrakları hazırlıyorsunuz. Evrakları eksiksiz getirin yoksa orda bir sürü sorun oluyor. Sorun dedigim evrak tamamlama uzun oluyor. Evraklardan sonra grup grup ayrıldık. Sağlıga girdik boy kilo ölçümü yapıldı. Sonra doktor inceleme yapıyor işte renk körlügü otur kalk bunlar. Sağlıkta eleme çok olmadı sonra spora geçtik. Diger arkadaşimin dedigi gibi sporda dökulen baya oldu. Ben 48 yaptim zaten ben baya çaliştım. Bende kayma olmadı ama bazı arkadaşlar kayıyor dedi anlamadık. Burdan sonrada sözlü mülakata hazırlandık. İçeri girdim baş selamı verdim kendimi tanıttım. Teror orgutleri nelerdir çıktı soruyu cevapladım burdan yola çıkarak gündemle ilgili sorular sordular. Komisyon iyiydi arkadaşlar merak etmeyin zorlama yok soruları bilmezseniz bile yardımcı olmaya çalıyorlar. Herkese başarılar.

Siyasi Parti Üyeliğimi Nasıl İptal Ettirebilirim? Tıklayın
POMEM Eğitim Süresi Ne Kadar Okumak İçin Tıklayınız
POMEM Eğitim Sonu Sınavı Nedir? Okumak için Tıklayınız
POMEM'de 1 Gün Nasıl Geçiyor? Okumak İçin Tıklayınız
POMEM öğrencilerinin aldığı dersler ve sınavlar neler? Okumak İçin Tıklayınız
En Çok Karşılaşılan Sağlık Nedeniyle İlişik Kesilme Tanıları Neler? Okumak İçin Tıklayınız
Psikiyatri Bölümünde Neye Bakılıyor ? (Polis Adayları) Okumak İçin Tıklayınız
Polislikte Saç Dökülmesi ve Kellik Derecesi Nedir? Okumak İçin Tıklayınız
Polislik Renk Körlüğü Testi Okumak İçin Tıklayın
POMEM ve PAEM öğrenci adaylarının göz dereceleri ne kadar olması gerekmektedir? Okumak İçin Tıklayın
Önlisans Mezununa POMEM Kapısı Açıldı! Önlisans POMEM Başvurular Başlıyor. Okumak İçin Tıklayın
Gebelik Hali Polisliğe  Engel Mi ? Okumak İçin Tıklayın
Çıkmış Mülakat Soruna Çalışmanın Faydaları Neler? Okumak İçin Tıklayın
2017 Yılında çıkan mülakat sorularını Youtube Kanalımıza yükledim : Tıklayınız
Mülakat Soruları 1: Tıklayınız
Mülakat Soruları 2: Tıklayınız
Mülakat Soruları 3: Tıklayınız
Mülakat Soruları 4: Tıklayınız