AKSARAY POMEM MÜLAKAT DENEYİMİ

AKSARAY POMEM MÜLAKAT DENEYİMİ

mülakat,deneyim,pomem

Merhaba arkadaşlar;

Arkadaş mülakata  buğün sabah girdim. Ben biraz erken gittim sabah o soğukta dondum. Bekledikten sonra almaya başladılar. İlk olarak sınıfa alıp evrakları hallettikten sonra gruolar halinde bizi boy kilo ve ön sağlıga aldılar boydan ve renk körlülügünden elenenler oldu. Daha sonra hazırlanıp spora geçtik. Ben 50 saniyede bitirdim zeminde kaymıyordu bende ayakkabıya bağlı olabilir. Ancak daha önce hiç parkur çalışmayan baya kişi burada elendi. Yapanlarda çogunlukla 50 saniye civarı yani yaptı. Burdan da geçtikten sonra artık en önemli yere geldim. İçeri girdim kendimi tanıttım. Ailemi sordu. Üniversitede nerede kaldığımı sordular. Sorumda polis olursan ileride kendini nerede görüyorsundu. Gündem hakkında sorular sordular baya haberleri iyiki izlemişim kurul çok cana yakın ama heyecan yapmazsanız süper geçiyor soru üstüne soru soruyorlar rahat olun. Geçmek size nasip olur inşallah arkadaşlar.

Siyasi Parti Üyeliğimi Nasıl İptal Ettirebilirim? Tıklayın
POMEM Eğitim Süresi Ne Kadar Okumak İçin Tıklayınız
POMEM Eğitim Sonu Sınavı Nedir? Okumak için Tıklayınız
POMEM'de 1 Gün Nasıl Geçiyor? Okumak İçin Tıklayınız
POMEM öğrencilerinin aldığı dersler ve sınavlar neler? Okumak İçin Tıklayınız
En Çok Karşılaşılan Sağlık Nedeniyle İlişik Kesilme Tanıları Neler? Okumak İçin Tıklayınız
Psikiyatri Bölümünde Neye Bakılıyor ? (Polis Adayları) Okumak İçin Tıklayınız
Polislikte Saç Dökülmesi ve Kellik Derecesi Nedir? Okumak İçin Tıklayınız
Polislik Renk Körlüğü Testi Okumak İçin Tıklayın
POMEM ve PAEM öğrenci adaylarının göz dereceleri ne kadar olması gerekmektedir? Okumak İçin Tıklayın
Önlisans Mezununa POMEM Kapısı Açıldı! Önlisans POMEM Başvurular Başlıyor. Okumak İçin Tıklayın
Gebelik Hali Polisliğe  Engel Mi ? Okumak İçin Tıklayın
Çıkmış Mülakat Soruna Çalışmanın Faydaları Neler? Okumak İçin Tıklayın
2017 Yılında çıkan mülakat sorularını Youtube Kanalımıza yükledim : Tıklayınız
Mülakat Soruları 1: Tıklayınız
Mülakat Soruları 2: Tıklayınız
Mülakat Soruları 3: Tıklayınız
Mülakat Soruları 4: Tıklayınız

Hiç yorum yok